Informații utile privind orarul și participarea la activități didactice în semestrul 1 al anului universitar 2021-2022, la forma de învățământ cu frecvență
Autor:
Ovidiu Ioan Moisescu
Publicat:
18 Septembrie 2021
Prima săptămâna a anului universitar 2021-2022 (27 sep 2021 - 3 oct 2021) va fi dedicată evenimentelor de deschidere a anului universitar, activităților de tutorat/mentorat, respectiv de inițiere/familiarizare a studenților cu comunitatea UBB-FSEGA.
În semestrul 1 al anul universitar 2021-2022 activitățile didactice propriu-zise la FSEGA (cursuri, seminare, laboratoare / lucrări practice, consultații) vor începe în 4 octombrie 2021 și se vor desfășura în regim online, prin intermediul platformelor Zoom și Moodle FSEGA.
✓ Cursurile, seminarele, laboratoarele / lucrările practice, întâlnirile de tutorat/mentorat și consultațiile se vor derula în manieră sincronă, conform orarului, prin videoconferință, prin intermediul platformei Zoom. Pentru a putea participa la aceste activități, va fi necesar ca studenții să își creeze conturi de Zoom și să își instaleze aplicația Zoom pe propriile calculatoare.
- Vezi cum să îți creezi un cont personal de Zoom aici: https://youtu.be/ePgSfKpbJVI
- Vezi cum să descarci, instalezi și să te conectezi la aplicația Zoom aici: https://youtu.be/AVytfW_ivGc
✓ În platforma Moodle FSEGA, pe pagina fiecărei discipline, cadrele didactice vor include suport/suporturi de învățare, cerințe privind învățarea/pregătirea, resurse alternative de învățare, precum și un forum de discuții în cadrul căruia studenții să poată adresa întrebări referitoare la disciplină și să primească răspunsuri de la cadrele didactice.
Detalii privind accesarea platformei Moodle găsiți AICI
Pentru
vizualizarea orarului, studenții vor accesa și se vor autentifica în platforma
FSEGA SIS, cu ajutorul numărului matricol și al codului numeric personal. Mai departe, prin accesarea secțiunii
Orar specializare, studenții vor putea vizualiza orarul propriu.
Pentru
participarea la un curs, seminar sau laborator/lucrare practică din orar, studenții vor accesa linkul reprezentat de numele cadrului didactic menționat în dreptul activității respective, iar apoi vor vizualiza CV-ul cadrului didactic și vor accesa linkul specificat în câmpul
Zoom, putând astfel intra în videoconferința aferentă activității didactice respective.
Tutorial video:
https://youtu.be/5TYrclus7dk
Notă: Orarul cursurilor și seminarelor/laboratoarelor din semestrul 1 al anului universitar 2021-2022 va fi disponibil începând cu data de
1 octombrie 2021. Întâlnirile cu caracter consultativ, dintre fiecare grupă de seminar / serie de curs și cadrele didactice aferente, se vor derula după data de 1 noiembrie, în baza unui orar distinct care va fi disponibil începând cu data de
25 octombrie 2021.
În vederea participării la
consultații cu un anumit cadru didactic, studenții se vor autentifica în prealabil în platforma
FSEGA SIS, iar apoi vor accesa CV-ul cadrului didactic de pe website-ul facultății (se poate căuta în secțiunea
Departamente, iar apoi în sub-secțiunea
Membri de pe pagina departamentului). În CV-ul cadrului didactic va putea fi vizualizat atât orarul de consultații, cât și linkul prin care studenții vor putea intra în videoconferința
Zoom aferentă consultațiilor.
Atenție: informațiile privind linkul
Zoom și orarul consultațiilor nu sunt vizibile dacă în prealabil studentul nu s-a autentificat în platforma FSEGA SIS!
Tutorial video:
https://youtu.be/L9jhJupvOls
Pentru a putea comunica eficient cu secretariatul și profesorii, precum și pentru a-și putea gestiona accesul la platformele FSEGA SIS și Moodle, studenții trebuie să își activeze și să folosească contul instituțional de e-mail
@stud.ubbcluj.ro. Vezi
AICI un tutorial privind activarea contului și conectarea la platforma Microsoft Office 365 pentru studenți și
AICI un tutorial privind configurarea MS Outlook pentru e-mailuri.
Notă: Studenții din
anul 1, admiși în anul 2021, își vor putea afla
numărul matricol cel târziu în
28 septembrie 2021, în cadrul unui anunț care va fi postat pe website-ul FSEGA, în secțiunea
Anunțuri studenți (anunțul va include totodată informații privind componența grupelor de studii pe specializări). Este important ca studenții din anul 1 să își cunoască
numărul legitimației de concurs pentru a putea identifica pe baza acestuia numărul matricol.
IMPORTANT! Studenții care doresc să participe la videoconferința aferentă oricărei activități didactice trebuie să specifice în aplicația Zoom
numele și prenumele. Pe timpul desfăşurării activităților didactice online, studenții vor folosi
camerele şi microfoanele în funcţie de recomandarea cadrului didactic.
inapoi la stiri
vezi evenimentele
home