Vizualizarea orarului și participarea la activitățile didactice aferente semestrului 2 al anului universitar 2020-2021
Autor:
Ovidiu Ioan Moisescu
Publicat:
19 Febuarie 2021
În semestrul 2 al anul universitar 2020-2021 activitățile didactice propriu-zise la FSEGA (cursuri, seminare, laboratoare / lucrări practice, consultații) se vor desfășura în regim online, prin intermediul platformelor Zoom și Moodle FSEGA.
✓ Cursurile, seminarele, laboratoarele / lucrările practice, întâlnirile de tutorat/mentorat și consultațiile se vor derula în manieră sincronă, conform orarului, prin videoconferință, prin intermediul platformei Zoom. Pentru a putea participa la aceste activități, studenții își vor folosi conturile de Zoom create în semestrul 1, prin intermediul aplicației Zoom pe propriile calculatoare.
✓ În platforma Moodle FSEGA (accesibilă prin link direct de pe website-ul FSEGA), pe pagina fiecărei discipline, cadrele didactice vor include suport/suporturi de învățare, cerințe privind învățarea/pregătirea, resurse alternative de învățare, precum și un forum de discuții în cadrul căruia studenții să poată adresa întrebări referitoare la disciplină și să primească răspunsuri de la cadrele didactice.
Pentru
vizualizarea orarului, studenții vor accesa și se vor autentifica în platforma
FSEGA SIS (accesibilă prin link direct de pe website-ul FSEGA), cu ajutorul numărului matricol și al codului numeric personal. Mai departe, prin accesarea secțiunii
Orar specializare, studenții vor putea vizualiza orarul propriu.
Pentru
participarea la un curs, seminar sau laborator/lucrare practică din orar, studenții vor accesa linkul reprezentat de numele cadrului didactic menționat în dreptul activității respective, iar apoi vor vizualiza CV-ul cadrului didactic și vor accesa linkul specificat în câmpul
Zoom, putând astfel intra în videoconferința aferentă activității didactice respective.
Tutorial video:
https://youtu.be/5TYrclus7dk
În vederea participării la
consultații cu un anumit cadru didactic, studenții se vor autentifica în prealabil în platforma
FSEGA SIS (accesibilă prin link direct de pe website-ul FSEGA), iar apoi vor accesa CV-ul cadrului didactic de pe website-ul facultății (se poate căuta în secțiunea
Departamente, iar apoi în sub-secțiunea
Membri de pe pagina departamentului). În CV-ul cadrului didactic va putea fi vizualizat atât orarul de consultații, cât și linkul prin care studenții vor putea intra în videoconferința
Zoom aferentă consultațiilor.
Atenție: informațiile privind linkul
Zoom și orarul consultațiilor nu sunt vizibile dacă în prealabil studentul nu s-a autentificat în platforma FSEGA SIS!
Tutorial video:
https://youtu.be/L9jhJupvOls
IMPORTANT! Studenții care doresc să participe la videoconferința aferentă oricărei activități didactice
trebuie să specifice în aplicația Zoom numele și prenumele, respectiv
să aibă camera video proprie activată în timpul videoconferinței, în caz contrar existând riscul să nu fie admiși în videoconferință de către cadrul didactic.
inapoi la stiri
vezi evenimentele
home