Promovare inedită a Clujului universitar
Autor:
Ovidiu Ioan Moisescu
Publicat:
19 Ianuarie 2018
Cele șase universități publice din Cluj-Napoca (Universitatea Babeș-Bolyai, Universitatea Tehnică, Universitatea de Medicină și Farmacie „Iuliu Hațieganu”, Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară, Universitatea de Artă și Design, respectiv Academia de Muzică „Gheorghe Dima”) au realizat un proiect inedit de prezentare și promovare comună a Clujului universitar în vederea atragerii și menținerii unei resurse umane de calitate în municipiul Cluj-Napoca.
Proiectul, unic în mediul universitar românesc, a încercat să surprindă şi să redea atât oferta universitară a Clujului, cât şi spiritul oraşului ca spaţiu cotidian, economic, cultural şi sportiv în permanentă dinamică, în continuă evoluţie adaptată aşteptărilor comunităţii, dar şi pretenţiilor studenţilor care îl populează.
Materialul video poate fi urmărit AICI
Rolul universităților din Cluj-Napoca pentru dezvoltarea sustenabilă a municipiului Cluj-Napoca este esențial. Dezvoltarea actuală a orașului este în mare parte susținută și de către cei peste 66.000 de studenți care studiază în prezent în Cluj-Napoca (dintre care circa 43.000 la UBB). Astfel, conform unui studiu recent (realizat în cadrul școlii doctorale a UBB-FSPAC), Universitatea Babeș-Bolyai contribuie în mod direct la economia municipiului Cluj-Napoca cu peste 190 de milioane de euro anual.
inapoi la stiri
vezi evenimentele
home