Future Marketers Forum powered by Yardi & FSEGA
Autor:
Ovidiu Ioan Moisescu
Publicat:
28 Aprilie 2023
Înscrie-te la Future Marketers Forum – program organizat de Yardi Romania în parteneriat cu FSEGA care îți dă șansa să afli cum poate arăta viitorul tău de marketer digital!
Între 15 și 19 mai 2023, vei avea șansa să cunoști marketerii digitali de la Yardi România care îți vor prezenta informații interesante, nișate și testate, din cinci domenii:
✓ Search Engine Optimization (SEO)
✓ PR & Link Building
✓ Paid Advertising
✓ Conversion Rate Optimization (CRO)
✓ Social Media Marketing
După ce aduni notițele, vine timpul să le pui în practică: impresionează juriul cu proiectul tău și poți câștiga unul din cele 3 premii în valoare de 2000 de lei fiecare!
Echipa de marketing Yardi este formată din peste 100 de oameni talentați, specializați în SEO, email marketing, PR, content marketing și multe alte zone de interes. Site-urile web din portofoliu Yardi generează peste 150 de milioane de vizite în
fiecare an. Te invităm să-i cunoști, să le pui întrebări și să înveți tips & tricks din experiența lor!
Detalii și înscrieri aici: https://careers.yardiromania.ro/careers/future-marketers-forum/
Înscrierile sunt deschise până în 10 mai 2023, așa că go for it & act fast!
La Yardi Romania construim produse care fac viața mai ușoară pentru milioane de oameni, ajutându-i să găsească casa la care au visat, să vândă sau să administreze proprietăți, să gestioneze relația cu chiriașii și să facă investiții inteligente. Suntem parte din Yardi Systems, Inc., o companie multinațională americană, lider global în furnizarea de soluții software dedicate pieței imobiliare, cu peste 45 de birouri și 8000+ de angajați în întreaga lume. Centrul nostru de dezvoltare din Cluj-Napoca a fost deschis în 2010 și este al doilea cel mai mare birou Yardi din lume, cu peste 1200 de angajați care lucrează în diverse arii, de la dezvoltare de soft la analiză de date, servicii clienți, marketing, jurnalism și consultanță.
inapoi la stiri
vezi evenimentele
home