Informații utile privind activitățile didactice și administrative în anul universitar 2022-2023
Autor:
Ovidiu Ioan Moisescu
Publicat:
02 Octombrie 2022
Platforma online AcademicInfo
Studenții FSEGA vor utiliza platforma
AcademicInfo pentru a completa contractele anuale de studii, a vizualiza notele obținute, a evalua prestația didactică a profesorilor etc.
Contul de e-mail instituțional
Pentru a putea comunica cu secretariatul și profesorii, pentru a fi la curent cu diverse noutăți utile, precum și pentru a-și putea gestiona accesul la platformele online administrative și educaționale, studenții FSEGA trebuie să folosească contul instituțional de e-mail de forma prenume.nume@stud.ubbcluj.ro
Adresa de e-mail și credențialele de acces în contul de e-mail sunt afișate imediat după logarea în platforma AcademicInfo.
Mai multe informații despre folosirea contului de e-mail instituțional se găsesc la
https://econ.ubbcluj.ro/email-student.php
Platforma online FSEGA SIS
FSEGA SIS este platforma prin intermediul căreia studenții vor putea vizualiza orarul activităților didactice, vor putea solicita secretariatului eliberarea unor adeverințe, vor putea alege datele examenelor, disciplinele opționale etc.
Studenții pot accesa
FSEGA SIS folosind următoarele credențiale de acces:
✓ Utilizator: adresa de e-mail instituțional (de forma prenume.nume@stud.ubbcluj.ro)
✓ Parola inițială: codul unic personal din platforma AcademicInfo (este afișat imediat după logarea în AcademicInfo)
Platforma online Moodle
Moodle este platforma prin intermediul căreia cadrele didactice vor pune la dispoziția studenților FSEGA materialele și documentația aferente fiecărei discipline, iar studenții vor putea încărca diverse teme sau proiecte și vor putea adresa întrebări profesorilor.
Accesul la platforma
Moodle se face distinct, în funcție de forma de studiu:
✓ Studenții de la IF (învățământ cu frecvență):
Moodle FSEGA https://econ.elearning.ubbcluj.ro/moodle
✓ Studenții de la ID/IFR (învățământ la distanță / cu frecvență redusă):
Moodle CFCIDFR http://cursuri.elearning.ubbcluj.ro/
Studenții pot accesa
Moodle folosind următoarele credențiale de acces:
✓ Utilizator: același cu cel din platforma AcademicInfo
✓ Parola inițială: codul numeric personal (sau seria și numărul pașaportului pentru cei care nu dețin un CNP). La prima autentificare studenții trebuie să își schimbe parola cu una de minimum 8 caractere, din care cel puțin o majusculă și o cifră.
Atenție! Accesul la disciplinele obligatorii (cu excepția celor de limbă străină) este presetat pentru fiecare student. În cazul disciplinelor opționale și a celor de limbă străină studenții
trebuie să se înroleze singuri la cursurile aferente, după ce în prealabil le identifică în secțiunea
Site Home de pe pagina principală a platformei, după logarea în aceasta. Un tutorial în acest sens este disponibil la
https://youtu.be/bT1wIWDeauc
inapoi la stiri
vezi evenimentele
home