International Conference "Marketing – From Information to Decision" (14th Edition)
Autor:
Ovidiu Ioan Moisescu
18 Noiembrie 2022 -
18 Noiembrie 2022
În
18 noiembrie 2022 va avea loc ediția 14, în format
hibrid (onsite și online) a conferinței internaționale
"Marketing – From Information to Decision", organizată de către Departamentul de Marketing al FSEGA. Evenimentul va reuni cadre didactice universitare, cercetători, studenți și reprezentanți ai mediului de afaceri care vor împărtăși rezultatele unor cercetări relevante în domeniul marketingului. Vor fi analizate și dezbătute provocările cu care marketerii și mediul de afaceri, în general, se confruntă în prezent, precum și soluțiile posibile pe care le au la îndemână specialiștii din organizații. Detalii la:
https://econ.ubbcluj.ro/mid/conference
The 14th edition of the international conference
"Marketing - From Information to Decision" will be held in a
hybrid format (both online and onsite), on
18 November 2022, organized by the Babeş-Bolyai University, Faculty of Economics and Business Administration, Marketing Department. The purpose of the conference is to encourage knowledge exchange concerning marketing or marketing related fields of research, to bring together specialists from higher education institutions and business fields, and to provide a stimulating environment for knowledge enhancement and sharing experience. Details at:
https://econ.ubbcluj.ro/mid/conference
inapoi la evenimente
vezi stirile
home